Tags

, , , , , , , , , , , , , ,

Ole Henriksen maske til sart hud

For nogle måneder siden købte jeg start kit’et til tør/sart hud fra Ole Henriksen på nicehair.dk (dengang til 417 kr., nu koster det desværre 625 kr.), og et af produkterne var denne Blue/Black Berry Enzyme Mask, som jeg af en eller anden grund først tog i brug i går.

cremet maske sjov konsistens

Som I måske kan fornemme på det her billede, er konsistensen meget fedtet og gelé-agtig. Den skal smøres i ansigtet og på halsen i et tykt lag, så huden virkelig skinner og ser super fedtet ud. Den skal sidde i 20 minutter og derefter fjernes med vand.

Masken trænger rigtig godt ind i huden og skal afhjælpe “stresset” hud. Den er perfekt til sart hud (yay!) men også til tør hud. Jeg er meget begejstret for den! Min hud skinner mere efter brug, og jeg glæder mig allerede til at bruge den igen!

Som alle andre af Oles produkter er den desværre i den dyre ende af skalaen! Men husk altid at tjekke nettet, når det kommer til Oles produkter! Masken her koster f.eks. 405 kr. for 100 g på Matas’ webshop, mens den står til “kun” 243 kr. hos nicehair.dk – 40 % billigere end Matas!

Nu vil jeg smutte i seng! Kan I have det dejligt? :)

Sarthud blog på Bloglovin'

