Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

neglelak til sommer 2012

Flot neglelak til sommer Essie

Essie forår 2012 Olé Caliente

Billig Essie neglelak

Georg Jensen Marguerit Ring

Jeg har egentlig aldrig rigtig været til pang-neglelak, og da slet ikke de røde nuancer! Men Olé Caliente fra Essies Spring 2012 kollektion har virkelig taget mig med storm. Har den på flere gange i træk, synes den er sååå fin! Er vild med, at der er et lille bitte hint af pink i den røde farve, det ser SÅ fint ud. Og så gør den mig bare i sommerhumør! Big time!

Læg i øvrigt mærke til, hvor fin min hud omkring neglene er blevet – især sammenlignet med dem, da jeg skrev dette indlæg om mine dårlige vane med at bide og pille i mine neglerødder! Har totalt optur over, at huden stort set er helet og at mine fingre endelig kan vises frem! YAY!

Håber, I nyder weekenden. Det gør jeg! Elsker weekend! :D

XOXO

Følg Sarthud Blog på Bloglovin'

