Tags

, , , , , , ,

armygrøn neglelak

Uhh, har forsømt bloggen de sidste par dage, der er en masse deadlines på mit praktiksted. Pyha. Håber, I stadig læser med derude. :)

I går, da jeg kom hjem fra arbejde, lå der en pakke og ventede på mig, som jeg bestilte d. 5.! Ihh, har været så utålmodig! Det virker dog til, at min pakke var forsvundet for USPS (som er det offentlige postvæsen i USA, muligvis lige så ringe som Post Danmark? haha), men heldigvis var sælgeren så sød at sende mig en ny pakke.

Pakken indeholdt en masse fin neglelak, som er en ret hypet kollektion (i hvert fald her i USA). Jeg har en af dem på i dag, og det er den fine, I kan se på billedet. Nu er spørgsmålet så bare: kan nogen af jer se, hvilken kollektion den er fra? I kan gætte løs til i morgen, hvor jeg har planer om at teste dem alle og vise jer et langt, fint indlæg om dem!

Håber, I nyder sommervejret i Danmark!

sarthud blog på bloglovin'

