Tags

, , , , , , ,

The Hunger Games neglelak China Glaze

China Glaze Capitol Colors Danmark

China Glaze Capitol Colors Danmark

neglelak til The Hunger Games

Oh, my Gosh! I’m sooo excited! 

Ja, sorry, men det her USA-ophold har fået mig til at bruge ord som “amazing”, “excited”, “like” og “Oh, my God/Gosh!” rimelig meget. ;) Men jeg er faktisk super excited over at have modtaget Capitol Colors kollektionen fra China Glaze, som jo er beauty-verdenens hyldest til den fantastiske trilogi The Hunger Games af Suzanne Collins.

I løbet af de første 2 uger af mit ophold i USA, slugte jeg alle tre bøger, og hvis I ikke har læst The Hunger Games, så skal I altså komme i gang! Den trilogi er fantastisk! Jeg gik helt i koma, da jeg opdagede, at China Glaze havde lavet en The Hunger Games kollektion, og jeg skyndte mig at bestille den på Amazon.com!

Desværre var den ikke kommet efter 14 dage – lost in the mail – men sælgeren var så sød at sende pakken igen! Da jeg modtog den opdagede jeg, at den ene neglelak manglede, piv. Føler ikke, jeg har været så heldig med det! Jeg må lige høre sælgeren, om han vil eftersende den sidste lak…

Nå! Men det skal ikke sådan slå mig ud af kurs! Jeg er heeelt oppe at køre over den her kollektion, og jeg har brugt de sidste to timer på at prøve dem allesammen (!!) på og tage billeder! Sikken et arbejde. I får et indlæg med et kig på hver eneste lak. Yay!

Nu venter jeg bare på, at min kæreste kommer herover (han kommer den 6. juni, kan ikke vente!) og så vil jeg invitere ham i biografen for at se The Hunger Games! Det håber jeg, han overlever. ;)

Hav en dejlig uge – jeg håber, solen bliver ved med at skinne på jer!

Sarthud blog på Bloglovin'

