Tags

, , , , , , , , ,

neglelakfjerner fra Sephora genial

Hvis I læser andre skønhedsblogs, så er denne røde dåse sikkert ikke noget nyt syn, men det er altså min allerførste. Jeg købte den i søndags, da jeg var i Sephora i hyggelige Emeryville. Har hørt så meget godt, så måtte lige prøve…

Den kostede ca. 55 kr., så der var ikke så meget at miste. Jeg havde heldigvis noget neglelak, der trængte til at blive skiftet, så jeg tog den allerede i brug i søndags. Jeg tog nogle billeder i mens, og det er næsten ærgerligt, der ikke er lyd på, for udbrød et højlydt “WOW!”, da jeg så resultatet! Haha. Se bare:

god og billig neglelakfjerner Sephora

Når låget skrues af, kan man ikke se andet end et sort hul. Der kommer en lidt smågiftig lugt, og jeg overvejede sgu, om det nu også var helt sundt…

Den bedste neglelakfjerner

Slidt neglelak! I øvrigt fra The Hunger Games kollektionen. Juhu.

Mild og skånsom neglelakfjerner Sephora

Fingeren stikkes ned i det sorte hul, og der afventes…

neglelakfjerner uden parabener god for huden

6 sekunder senere… C’est Magique! 

Altså, det er måske det smarteste EVER! Jeg udbrød som sagt et “WOW!” af bare overraskelse! Det er altså smart, og den person, der har fundet på det, skulle satme have en medalje eller fem! Jeg brugte den sådan ca. 13 gange i søndags, fordi jeg prøvede alle mine nye neglelakke fra China Glaze, og min hud er ikke det mindste irriteret, og den kunne klare alt fra den sorte lak til voldsom glimmerlak, der jo normalt er umulig at slippe af med.

De sværeste lakke skal dog have mere end de 6 sekunder, jeg gav den sorte her. Jeg gav nok mine to lag glimmerlak ca. 20-25 sekunder. Men det er hurtigt, nemt og suuuper effektivt. Den er uden parabener også. Yay.

Jeg er bare SÅ glad for den, det er helt crazy. Jeg mener at have hørt, at sådan en koster 70 kr. i Sephora i Illum, så skynd jer ind og haps et eksemplar eller 20! Jeg tror ikke, jeg kommer til at gå tilbage til almindelig neglelakfjerner på vatrondel (der efterlader fnuller og jeg-ved-ikke-hvad på neglene!) foreløbigt!

Sephoras neglelakfjerner er den bedste!

Mine negle efter en lang “arbejdsdag” med test af China Glaze Capitol Colors kollektionen. Brugte kun denne til at fjerne lak med, og mine negle har det fint! Brugte lige en vatpind med lidt neglelakfjerner på til at fjerne det neglelak, der sad fast i kanten, but still… Overbevist?

Sarthud blog på Bloglovin'

