Tags

, , , , , , , , , ,

den bedste flydende eyeliner

Den bedste eyeliner

Hvordan laver man winged eyeliner

Jeg er vild med Sephoras egne makeup-produkter. De er af rigtig fin kvalitet, og så er de samtidigt virkelig billige – i hvert fald hvis man sammenligner med andre mærker af samme kvalitet. Heldigvis er der lige åbnet en Sephora i Illum, det ved I sikkert allerede, så nu kan vi rigtig fylde makeuphylden op! Yay!

En af de produkter, jeg har købt et par gange, er den flydende eyeliner fra Sephoras eget mærke. Jeg eeelsker flydende eyeliner, for de giver en mere intens farve, og er generelt bare super gode til at fremhæve øjnene. Jeg synes, denne fra Sephora er virkelig nem at styre, “børsten” er ikke blød, så man kan nemt styre den.

Den laver en virkelig fin og kraftig streg, og man kan selv styre bredden af stregen, ved at presse hårdt for en tyk streg og presse mindre for en tynd streg. Jeg er glad for at have den i min samling igen! For tiden bruger jeg den til at lave et winged eyeliner look!

flot makeup med flydende eyeliner

Kan I lide det? :)

Sarthud blog på bloglovin

