Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Jeg har været lidt i tvivl om, om jeg skulle lave dette indlæg. Men jeg kom frem til, at jeg ikke skal tro, jeg kun er neglelak, creme og makeup, men faktisk også en person, der oplever ting. Som I måske ved, befinder jeg mig lige nu i San Francisco, og her skal jeg være i 2 mdr. mere! Når I læser dette indlæg, sidder jeg på en båd i San Francisco Bay og nyder livet med skønne mennesker.

Her kan I se, hvad jeg har lavet i mine 7 uger herovre so far:

Sart hud blog San Francisco

1. Spiser virkelig meget sushi! 2. … og Ben & Jerry’s! 3. Customizer net på spreadshirt.com og overvejer at købe. 4. Har rød neglelak på og mine fancypants. 5. Mere sushi og Arizone Tea <3 6. Spiser lækker morgenmad! 7. Og er en del på Starbucks. 8. Nyder at kigge på verdens pæneste træ. 9. Er glad for, de faktisk kan stave til mit navn i USA! 10. Synes cakepops er verdens bedste kage. 11. Har købt mig en Starbucks kop! 12. Har lavet hjemmelavet jordbærkoldskål + kammerjunkere – succes! 13. Har set på pæne højhuse i San Francisco. 14. Infinity Towers! 15. Har cyklet over Golden Gate Bridge med gode venner! 16. Og set på Alcatraz fra afstand. 17. Nød udsigten fra The Golden Gate Bridge. 18. Spiste cheesecake på toppen af et højhus på Union Square (på Cheesecake Factory, of course!) med denne udsigt. 19. Drikker utroligt mange Cinnamon Dolce Latte’s på Starbucks. 20. Har holdt grill-fest med gang i den! 21. Har været en masse i Sephora. 22. Og har købt pæn kjole i H&M! 23. Og nydt ny neglelak fra China Glaze Capitol Colors. 24. Blev afsløret i at medbringe vin på mit hotelværelse af min skygge! 25. Har nydt den pæneste udsigt fra en lejlighed på 33. etage i The Infinity Towers! 26. Blev svimmel af at kigge op på Infinity Towers. 27. Nød pæn udsigt fra mit hotelværelse på Le Méridien Hotel. 28. Har haft mere China Glaze Capitol Colors neglelak på! 29. Og har sovet som en drøm på Le Méridien Hotel. 30. Og har lavet flot makeup med min nye palette fra Sephora!

Så! Det blev en ordentlig smøre! Selvfølgelig laver jeg ikke kun sjov og ballade herovre, men disse billeder er nu noget sjovere end billeder af mig bag en computer på kontoret! Jeg prøver at finde tid til at hygge mig og virkelig nyde byen. So far går det rigtig godt! :)

Jeg håber, I har det dejligt og er godt i gang med at varme op til weekend!

