Tags

, , , , , , , , , , , , ,

Har efter utallige søgninger på inspiration til flot nail art stødt på et “dotting tool”, altså et redskab, der hjælper dig med at lave små prikker med din neglelak. Overvejede et sekund at bestille nogle fra eBay, men valgte at spare pengene og lave et dotting tool selv med ting, jeg havde herhjemme!

Det skal du bruge

DIY dotting tool

En knappenål!

sådan laver du nail art

Og stik den så ned i noget, så den er mere handy at holde på! For mit vedkommende blev det så viskelæder – men jeg har planer om at finde min en fin pind udenfor, som jeg kan stikke knappenålen i i stedet (ok, cheap type!)

lav neglelak med prikker

hjemmelavet dotting tool

DIY blomsternegle

Sådan! Fin lille prik. :) Jeg brugte dette dotting tool, da jeg lavede de fine blomsternegle, som I så i forrige indlæg. Jeg skal nok komme med en bedre guide en af dagene!

Hav en dejlig torsdag, piger.

