Tags

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Essie Bikini So Teeny

Nogle af jer kan måske huske, at jeg savlede over Essies nye sommerkollektion for 2012, Bikini So Teeny, i det her indlæg, så da Amazon.com sendte en mail med, at nu kostede mini-kollektionen af selv samme kollektion 9 $, måtte jeg altså slå til! De er ikke så dumme, inde hos Amazon.com, for de ved jo godt, hvor meget jeg har søgt efter kollektionen – og så sender de et tilbud!

How to resist!? Ja, det kunne jeg altså ikke og med Amazons 1-click-buy går det så hurtigt, at man ikke når at tænke. Så nu er fire af farverne på vej til mig: den blå (Bikini So Teeny), den grønne (Mojito Madness), den orange (Fear Or Desire) og den lyserøde (Off The Shoulder). Jeg glæder mig helt vildt!

Der røg i øvrigt også en topcoat med i købet – men den manglede jeg faktisk! Så nu kan jeg snart anmelde den fine kollektion for jer, og jeg glæder mig helt vildt! Nu må jeg hellere komme tilbage til arbejdet. I må have en god aften. :)

Sarthud blog på bloglovin

