Tags

, , , , , , , , , , , ,

god topcoat overlak tørrer hurtigt

den bedste hurtigtørrende neglelak topcoat overlak essie

Ok. Jeg ved ikke, hvordan jeg har levet uden den her i så lang tid. Jeg forstår ikke, jeg har haft tålmodighed til andet. Det er for smart! Jeg lagde denne topcoat i kurven den anden dag, da jeg manglede en topcoat. And thank God for det!

Essie Good To Go

Oh yes. Man behøver ikke vente på, at det sidste lag neglelak tørrer, før man kan lægge denne topcoat! Den trænger ned i den våde lak og sørger for, at den tørrer hurtigt. Den styrker også lakken, så den holder længere. Det er altså virkelig smart, synes jeg. Er lidt utålmodig, så at jeg ikke skal vente på, at min neglelak tørrer og så vente på, at min topcoat også tørrer er virkelig skønt!

Jeg forstår ikke, jeg har levet uden. Og det burde du heller ikke. ;) Jeg vil gætte på at den kan fås i Matas til en masse penge, men måske kan I finde den billigere på nettet? Det kunne jeg desværre ikke lige umiddelbart. :( Men! Jeg har også prøvet en fra Sally Hansen, og den var også super. :) Fast Drying Topcoat er virkelig smart!

Hvilken er jeres favorit?

Xoxo

Sarthud blog på Bloglovin'

